Tudi vi radi svoje stranke ali »člane« o novi ponudbi, posebnih ponudbah, znižanjih ter akcijah obveščate s pomočjo elektronske pošte? Potem ste gotovo že ugotovili, da pošiljanje novic nima vedno enakega učinka. Kadar vložite v svoj newsletter veliko kreativne energije ter ustvarite novice, ki ponujajo več kot le sličice proizvodov s cenami, je odziv gotovo boljši. In za to dejansko ni nujno pošiljanje novic z visoko specializiranimi članki – večina ljudi je nezahtevnih in jih zabavajo ter zanimajo vse stvari, ki se nanašajo na tematiko, zaradi katere so se prijavili na vaše novice. Nenazadnje velja poudariti, da se marsikdo naroči na pošiljanje novic že zato, da vsak teden prejme v svoj nabiralnik tedenski horoskop ali kakšno zanimivo šalo.
Horoskop ali šala pa nista tisto, kar bi vam zagotavljalo, da vaši naslovniki za pošiljanje novic dejansko pristopijo k ciljnemu dejanju, torej nakupu izdelkov ali storitev. Če želite povečati prodajo, se še vedno najbolj izplača ponujati kakovostne vsebine, ki se dejansko nanašajo na tematiko, povezano s področjem, ki ga pokrivate. Tako bodo ljubitelji planinarjenja na primer vedno veseli informacij in nasvetov v povezavi s planinstvom, alpinizmom ali plezanjem, zanimivih testiranj, intervjujev in predstavitev, ob teh pa jih oglasi za vaše proizvode (namenjene za »outdoor« življenjski stil) in ponudbe za razne »gorske« produkte ne bodo prav nič motili. Pošiljanje novic bo dobrodošlo, ker jih bo informiralo, hkrati pa jim bo omogočilo še seznanitev z najnovejšo ponudbo – tisto, zaradi katere bodo prihranili ali s katero se bodo pred drugimi postavili kot uporabniki nečesa novega in naprednega.
Kaj je kakovostna vsebina?
Na omenjenem primeru smo že prikazali, kaj je kakovostna vsebina za newsletter. Vsebina, ki pritegne, zabava in informira. Vsekakor je pomembna tudi prodajna ponudba, ki se mora z njo skladati in ponujati dejanske ugodnosti in prednosti. Na vsebino in ponudbo velja opozoriti že z naslovom, ki ga izberemo za pošiljanje novic (ki mora biti tako spektakularen, da takoj pritegne h kliku na pošto), poleg tega pa je treba pomisliti še na oblikovanje. Pošiljanje novic, ki niso tudi na pogled privlačne, se v času, ko ljudje dojemamo svet predvsem vizualno, gotovo ne obrestuje in lahko povzroči predvsem to, da izgubljamo naslove iz svoje baze prejemnikov.
Poskrbite torej, da bo vaš newsletter prilagojen monitorju, ravno prav živahen, da bo v njem dovolj povezav na vašo osnovno spletno stran ali spletno trgovino, poleg tega pa dodajte še »za pokušino« vsebin člankov, ki so sicer na voljo na vaši strani, pa vam bo narasel tako obisk na spletu kot tudi dejanska prodaja. Tako boste lahko tudi sami zatrdili, da se pošiljanje novic v obliki elektronskega content marketinga dejansko izplača.